Takipçimizin Maçı Yorumlandı

İlk maç yorum isteği ile karşınızdayız. Takipçimizin bizimle ilgili beyan ettiği görüşleri için de ayrıca teşekkür ederiz.

Sizden gelen maçları yorumlaya başladık. İşte gelen ilk maç için yorum ve analiz → https://t.co/nOxkyKs7DI #fm17 #fm2017 #footballmanager pic.twitter.com/Yxo7L1mJkm

— FMPlace (@fmplaceforever) 5 Ekim 2016
Sizde istenmeyen skorlarla sonuçlanan veya herhangi bir maçınızı buradan bize gönderin, taktik analiz ve değerlendirme yapalım.
Merhaba
Uzun süredir sizleri takip ediyorum ve analizlerinizi çok beğeniyorum. Ben 2008den beri FM oynarım ancak oyunu ilk kez bu kadar net bir şekilde anladım. Takipe devam edeceğim.
Bu kariyerime serbest olarak başladım. Küme düşmeye yakın sivasspor ile iki şampiyonluktan sonra ingiltere 2.ligindeki leicester city takımını alarak premier ligde sırasıyla 10., 2. ve 1. oldum. kilit kadroyu hiç bozmadım. fazla para harcamadan topa hakim bir oyun sistemi iile oynuyorum. hatta yönetim "neden para harcamıyorsun?" diye sorguya çekti beni :D
Yorumlarınızı merak ediyorum. 
Takipçimiz şu anda Leicester City takımını yönetiyor. Maçın gollerini izleyelim..
Öncelikle şunu söylemeliyim. Taktiğin kusursuz işliyor. Burada bizim sana vereceğimiz tavsiyeler bir kaç rötuş olacaktır. 
Dizilimler
Dizilimlere bakılırsa Leicester City ev sahibi olmanın avantajı ile kendini favori görmüş. Büyük ihtimal diziliminden taviz vermemiş ve ManU'ya karşı ofansif bir dizilim ile çıkmış.

ManU attığı golü kanat organizasyonu ile atmış ama maçı 3-1 kazandığın için pek bir taktiksel eksi olarak görünemez. Ama yinede kanat hücumu yapan takımların kanat ve bek oyuncularını nasıl savunacağına buradan bakabilirsin.

Rakip takım analizini göndermediğin için çok ayrıntılı değerlendirme yapamıyoruz. Zaten sen de pek gerek duymamışsın rakibin artı ve eksilerine bakmaya.

Rakip takımı analiz yapmamız için gerekli nedenler;
Rakibin üstte madde madde verileri iyiyse analiz etmemiz gerekir.
23 şut çekmişsin. Bu müthiş bir rakam. Hücum tarafında hiçbir sıkıntı yok. Ufak bir sıkıntı olarak 9 kaleyi bulan 10 kaleyi bulmayan ve 4 durdurulan şut var. Yani çektiğin şutların %61'i kaleyi bulmuyor. Bu veri favori olmadığın maçlarda sıkıntı yaratabilir. Düzeltmen için takım temposunu biraz düşürmek faydalı olabilir. Bu sayede oyuncular daha sakin bir şekilde skor arayacaklardır. Daha detaylı bilgi ve maç içi istatistiklerini düzeltmek için bu rehber faydalı olacaktır.

Etiketler: