Maç Hazırlığı Antrenman Rehberi


Football Manager 2016 antrenman arayüz ekranı

Program Yoğunluğu

Bu özellik takımınızın antrenman ve maç hazırlığı tercihlerini belirlemenize olanak sağlar. Burada yapacağınız seçimde, sizin stratejiniz ve takımınızın gücü önemli bir faktördür. Maç antrenmanını ne kadar yoğun yaptırırsanız, oyuncularınız bir sonraki maça o kadar hazır ve kazanmak için çıkacaktır. Genel antrenmanı ne kadar yoğun yaptırırsanız oyuncularınız bir sonraki maça odaklanmak yerine kendi gelişimlerine odaklanacaktır. Bizim tavsiyemiz güçsüz bir takımı kontrol ediyorsanız maç antrenmanını yüksek tutun. Bu sayede oyuncularınız istediğiniz sonuçlara ulaşabileceklerdir. Ancak bu seçenek kişisel gelişimlerini kısıtlayacaktır. Kendinizi kupalar için favori görüyorsanız daha az maç antrenmanı yaptırın. Bu sayede oyuncularınız daha çabuk ve daha fazla gelişeceklerdir. Güçlü bir takımın çok fazla maç antrenmanı yapmasına gerek yoktur. Maç hazırlığı bir sonraki rakip takımın iyi ve kötü yönlerine yapılan hazırlıktır.
Maç öncesi ve sonrası dinlenme izinleri. Yine buradaki tercih sizin kadro yapınıza göre değişkenlik gösterir. Oyuncuların kondisyon durumu ile alakalı bir durumdur. Kondisyon rehberimizde detaylı olarak inceleyebilirsiniz. İlk 11 kadronuzda oynattığınız oyuncular 3-4 günde bir maça çıkıyorsa, onları her maça fit çıkarmamız gerekir. Başarı için oyuncuların fit olması şarttır. 3-4 günde bir maça çıkan oyuncuları fit tutabilmek için maç öncesi ve sonrası dinlenmeleri gerekir. Tabiki bu durumda oyuncular daha az antrenman yapacakları için gelişimleri sekteye uğrayacaktır.
Bizim önerimiz olan her mevkiye iki oyuncu, yani 22+0 oyunculu kadro seçeneği ile oynarsanız dinlenmeye pek lüzum kalmayacaktır. Çünkü takım 3-4 günde bir maça çıkıyor olsa bile rotasyon yapacağınız için yorulmayacaklardır.
Maç hazırlığı antrenmanını gözlemcimizden gelecek olan mesaja göre hareket edebiliriz. Zaman harcanacak bir durum değil.
FM 2016 gözlemcinin bir sonraki rakip analizi ve tavsiyeleri
Son tavsiye olarak takımınıza göre büyük maçlarda program yoğunluğunu, 1 hafta önceden daha fazla maç antrenmanı olarak ayarlayın. Maç bittikten sonra eski haline getirmeyi unutmayın.

Etiketler: